smet från tentaplugget..

.. efter många, långa timmar på skolan så smet jag faktiskt iväg och klättrade en timme - kände att det var ganska välbehövligt att tömma hjärnan och samla kraft inför kvällpluggspasset som börjar strax.
lite middag nu och sen ska jag alltså försöka banka in det sista. Det blir nog några intensiva timmar imorgon förmiddag också, då vi har tentatid mellan 14.00 - 19.00.
Sedan blir det soppan på Oscars för hela klassen skulle jag tro. Känns som en bra grej att gå dit och dränka sina sorger i soppa och öl.. :P
Imorgon har jag ett styrelsemöte i TUR-föreningen, sen ska vi flytta en soffa och sen åker jag hemåt. Det blir Åre höstmarknad på lördag, det ser jag fram emot! Mycket mys! :)



              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0