ösregn..

..hela dagen..
köpte en stor mjuk halsduk efter skolan idag, kändes som en bra investering med tanke på att det är fem grader varmt här idag. För övrigt var vi ett halvt poäng från A på PMet som vi slitit som djur med den sista veckan, så jag antar att vi får vara nöjda.
Opponering var spännande, skönt att få feed-back på det man gjort samtidigt som det var trist att få kritik och framför allt jobbigt att ge kritik till dom man opponerade på. Men oerhört nyttigt!
Ha en skön helg folks, nu ska jag kura ihop mig i soffan med "integrerad organisationslära" och en kopp te... :)

       


Kommentarer
Postat av: Danne

Skolans ljuvliga liv...avundas dig inte. Inte nånstans. ;)

2010-09-24 @ 20:57:11
URL: http://wordsofanutcase.blogg.se/
Postat av: Danne

Häftigt - ja. Men välbetalt? Var har du fått den inbillningen ifrån? ;)

2010-09-24 @ 23:06:59
URL: http://wordsofanutcase.blogg.se/
Postat av: Danne

Wtf...! Menar du att du rackar ner på mitt jobb? Nänujävl.......! Var la jag handbojorna? ;-)

2010-09-25 @ 01:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0