möte, plugg, klättring...

... så ser min dag ut idag. Började dagen med ett ganska givande styrelsemöte i TUR-föreningen och nu är jag hemma för lunch och efter den börjar en plugg-session vid köksbordet.
Kvällen kommer bestå av 1,5 timmas härlig bouldering, varenda sekund i den lokalen är tid av ren lycka. Jag är så glad att jag har börjat klättra igen!
På lördag har vi en klätterkurs, meningen var att det skulle va en klippklättringskurs, men då vädret förväntas vara ostadigt ska vi tydligen vara inomhus istället. Det var ju trist - kanske hoppar över den och kör en pluggdag istället. Fredagkväll blir det förhoppningsvis glatt umgänge med bästaste gymnasiepolarna. Det blir garanterat fantastiskt trevligt.


Man cannot discover new oceans unless he has the courage to lose sight of the shore.


                        



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0