Farväl Tracks!

Trackslistan i P3 sänds till årsskiftet och sedan går en epok i graven. Kaj Kindvall startade programet för 26 år sedan och har ända sedan dess troget suttit där i radíon, varje vecka och levererat veckans lista. Jag önskar att jag haft tid att lyssna på Tracks mer än vad jag gjort de sista åren för som ett listfreak älskar jag ju naturligtvis även Tracks.
Men jag har bott utomlands och jag har haft annat för mig och bara lyssnat lite sporadiskt på Tracks.. Som tur är blir iallafall Digilistan kvar (mest nedladdade) så jag har iallafall en lista att mysa lite med på helgerna.


I övrigt frågade min kära sambo mig idag om vilket datum det är jag fyller år, och när hon insåg att jag blir 25 så brast hon ut i ett "HÄLFTEN TILL 50" med tillhörande asgarv. Sedan började det hända diverse saker, hon tappade grejer, spillde ut kaffe, satte i halsen osv. Jag tror att det var Gud som gav tillbaka på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0