Bologna tur och retur

overlevde Independence Day i Bologna! :) Vi sag All Time Low, Simple Plan, Sum 41 och Blink 182 och hjalp vad mycket folk det var! Stod nastan allra langst fram pa Blink och det var enormt tryck.. Min T-shirt kunde man vrida ur sen efter den konserten av all egen och andras svett... nice va.. :)
Men vi hade san tur iallafall att vi fick aka bil bade dit och hem, sa direkt efter sista spelningen sa borjade vi dra oss hemat, hemma vid 2 tiden och blev forstas stoppade av polisen nar vi kom in i lignano (lordagnatt, massor med kontroller) och dom skulle ha allas legitimtion (vilket jag forstas inte hade pa mig och inte Angus heller som hade blivt av med sin vaska med planbok, kamera, glasogon och tva jackor) sa vi blev kvar dar en stund for att skriva upp alla upgifter. Jag maste lara mig det har att alltid ha leg pa mig i Italien! Har ju hant nagra ganger nu att jag fatt sta dar och skriva upp alla uppgifter for hand istallet...)
Ar det sa i Sverige ocksa att man ar tvungen att alltid ha legitimation pa sig?
Men sen fick vi aka hem och soooova! Idag har jag varit och handlat pa Lidl och tvattat mina skor som blev ratt misshandlade igar pa Blinks spelning..
Over and Out from Lignano Sabbiadoro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0