www.ihateryanair.org

HAHAHA! Men tusan vilken sida jag hittade, http://www.ihateryanair.org/ - här har vi några som verkligen inte gillar Ryan Air! Och jag håller HELT med, trots att jag är en fattig student numer så skulle jag aldrig flyga med Ryan Air. Jag går inte ens in på deras hemsida för att jämföra priser numer, utan dissar dem fullständigt.
Dålig service, mängder med dolda avgifter, flygplatser långt ut i ingenstans = superkrångligt att ta sig, alldeles för låg tillåten vikt på baggaget och så vidare... kan fortsätta länge.. :P



Dock gillade inte Ryan Air den här hemsidan lika mycket som jag, så dom stämde siteägaren Robert Tyler och kallade siten för ”hätsk och i högsta grad nedvärderande”.
Det hela slutade med att Taylor fick lämna ifrån sig domännamnet, men han startade snabbt upp siten på en ny adress. 

"Robert Tyler själv svarade på flygbolagets klagomål att han inte gjort mycket för att dra Ryanairs namn i smutsen – eftersom det redan hade blivit ”synonymt med att behandla kunder på ett frånstötande sätt.” skriver Svenska Dagbladet.
Klockren kommentar tycker jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0