vilket fint repotage

Gokväll i stugan! kikade in på Vagabonds hemsida och fann ett trevligt repotage om "Tenerife, off the beaten track" - så härligt att se att det är fler och fler som inser att Tenerife är så mycket mer än fullpackade stränder, blekfeta turister och fulla engelsmän.
Vagabond har tydligen lånat den här listan från Ving och man har plockat ut 5 små byar på landsbygden som man tycker är värda ett besök och jag håller verkligen med!
Taganana, Garachico, Vilaflor, Masca... Mmm, jag lutar mig tillbaka och drömmer mig bort en liten stund.
Här är länken till artikeln för er som vill titta närmare på den:

http://vagabond.se/Redaktionellt/Resmal/Europa/Spanien/Kanarieoarna/Teneriffa-off-the-beaten-track/


 

Bilden är från Taganana, en av alla de platser på Teneriffa som är såååå värd ett besök, men som de flesta turister missar.

Kommentarer
Postat av: misse

öj, lär du dig aldrig stava till repoRtage lady?

2010-11-12 @ 14:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0