tv-soffan vs utgång, vänner och fest

Ja ni, det är lördagkväll och jag kan inte bestämma mig för vad jag ska göra. Är det ok att mysa ner sig i soffan med julmust och en film, eller "måste" man gå ut och träffa folk och dricka alkohol?
Ne, tusan heller, tyck att jag är gammal eller trist eller vad ni vill, men det lutar faktiskt åt soffan idag! :)

Förresten, vid vilken ålder ska man sluta att automatiskt lämna fram leg på systemet utan att dom frågar efter det? När man snart fyller 25, är det ok då att anta att man ser så pass gammal ut att man inte behöver visa det?
Fast då kan man ju skänka en tanke åt min 32-årige vän som fick visa leg på mataffären när han köpte energidryck! Det är 16-års gräns på det! Haha!

Ja, mer intellektuellt än såhär blir det inte ikväll tyvärr, kanske återkommer med någon form av "viktigare" funderingar imorgon eller så.

Nu får ni ha en härlig lördagkväll, oavsett om ni spenderar den på ett svettigt dansgolv eller i lugn och ro i soffan.

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0