taggad!

Tjena hejsan hörrni!
Precis hemkommen från klättringen, laddar lite inför ett biobesök om 1,5 timme, det blir Social Network. Jag och Tessen var tvugna att dra lott om vilken film vi skulle se då vi hade två förslag var, jag lyckades dra ett av mina förslag.. :)

                                    

Idag har vi börjat ny kurs, marknadsföring. Känns kalaskul, full fart från start kan man säga och vi har en inspirerande och kunnig lärare. Det här blir nog bra. Flera examinationsmoment på kursen dock, både inlämningsuppgifter, seminarier, redovisningar, tenta och så det sista avgörande: kursplanen för ett "riktigt företag" som ju i vårt fall är Destination Östersund.
Första examinationen blir "Draknästet" där vi ska presentera vår egen affärsidé och det ligger tydligen ett litet tävlingsmoment inbakat i det hela, vilket gör allt lite mer intressant.
Jag och Tessen har en rätt fin idé på gång, så det blir kul att sätta igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0