snälla tjejer, gör det inte!



Det är en tragisk historia och man lider nåt fruktansvärt med den stackars mannen vars blivande fru ligger i koma och troligtvis aldrig vaknar upp igen.
Men; vad ska en bröstoperation vara bra för? En kvinna som "har allt"- lever ett lyckligt liv med sin sambo, villa, jobb, vänner osv - varför kan hon inte vara glad för det hon har? Kommer hon bli lyckligare med lite onaturligt material intryckt i kroppen?

 Alla ni tjejer som funderar på att någon gång operera er- kan ni inte lägga den energin och tiden på att istället boosta ert självförtroende och VARA STOLTA över den kropp som ni begåvats med.
Jag är inte alltid nöjd och glad med hur jag ser ut; men håller jag huvudet högt, sträcker på ryggen och skrattar och är glad, så finns det ingen som kan misstänka att jag är missnöjd med hur jag ser ut. Det är grymt mycket sexigare med någon som är bekväm i sig själv än någon som sprutar in läskiga grejer i sin kropp och ser onaturlig ut.

"Silikoner finns i form av oljor, fetter, geléer, elaster, ytlacker och härdplaster. Exempel på tillämpningar är trådlacker, släpplacker (på till exempel bakplåtar), tätningsmedel, smörjmedel och material för skydd mot korrosion."
Så står det på Wikipedia; är ett material som används till sådana saker verkligen något man vill ha inuti sig själv??

 

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Sv: Lite roligt & lite allvar. Måste vara ett vinnande koncept.



Ha en riktigt trevlig kväll nu!

2010-11-19 @ 16:00:27
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0