Sissela Kyle och Henrik Schyffert...

...var konfrencierer vid gårdagens guldgala som visade sig vara en riktigt trevlig tillställning. Tror inte att det körde ihop sig eller gick på tok någon gång alls under kvällen och ledaren för hela projektet verkade väldigt nöjda med oss värdinnor. Kul!
Fick även se Daniel Lemma framföra "If I used to love you" som varit en av mina favoritlåtar ända sedan den kom. Nanne Grönvall såg jag en liten stund av, jäklar vad den kvinnan kan röja på scen! Även om jag absolut inte är något stort fan av henne så kan jag ändå säga att jag blir imponerad av en människa som verkligen ger allt på scenen och får igång publiken ordentligt!

Idag har vi varit på Clarion hotell på föreläsningar. Evenemang & Event stod på schemat så det är vad dagen handlat om, och det har varit mycket trevligt och lärorikt.

Såg förresten en föreläsning med Anders Lundin också, han var ju helt ok att lyssna på!

Nu ska jag kila iväg till Tessen på lite middag, blir kanonmysigt! Hoppas ni också får en härlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0