Lax, Robinson och Marknadsföring

Yiiiiihaaaaaa nu är det helg!
Det firar vi med basilikainbakad lax med spenat och potatis samt ett glad julmust. På TVn glimtar visst Robinson förbi men jag har egentligen viktigare saker för mig än att kika på det. Visste ni att jag faktiskt sökt Robinson en gång? Men jag tror jag var 17 och man var egentligen tvungen att vara 18, så jag skyller på att det var det som gjorde att jag inte kom med, hehe..
Fortfarande tycker jag att det vore en häftig grej men jag ogillar skarpt TV momentet i det hela, lyckas gå och bli nån "B-kändis" som folk känner igen och dömer ut som nån avdankad Robinsondeltagare, ne, det kan man ju inte riskera.

Nästan ingen av mina vänner är i stan på söndag när jag passerar det kritiska 25-årssträcket så jag åker nog hemåt och tar en dag i lugn och ro med systeryster. Men har faktiskt fått några presenter i förskott just av de vännerna som inte är här på söndag så dom har ju inte glömt mig helt.. ;)

Ha en underbar helg vänner!

 

Kommentarer
Postat av: Danne

Hahaha! Ska hälsa min gode vän och kollega att du menar på att han är en B-kändis. ;-) Kul att se en gammal bild på lirarn, dessutom...oj, vad ung och smal han var då! xD

2010-11-19 @ 19:06:34
URL: http://wordsofanutcase.blogg.se/
Postat av: Danne

Hähä...tror nog inte att "Sämsta spanarblåsan" Melin har något emot att synas, så det är ingen fara. Med tanke på hans något mer berömda fru, så är det klart att han är glad för alla tillfällen han syns. Men jag ska häckla honom hur som. xD



Helt rätt, grabben fyller 10 nu i december...och du kan gissa vilken smärta jag kände, som satt i bilen på jobbet och kunde verkligen inte för nåt i hela världen ta mig loss och åka till honom och kramas. Men han ska som sagt ha cred, dels för att han vågade fråga chans och dels för att han ringde mig. DET var stort...tror nog inte att vi hade varit många som gjort samma sak.



Ha en kanonskön helg du med nu, jag ska absolut ladda batterierna lite.

2010-11-19 @ 19:36:36
URL: http://wordsofanutcase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0