Karriär, plugg, studiebesök och ÖVERRASKNING

Tjeena, hur står det till idag?
Jag är bara hemma en kortis för jag ska iväg på studiebesök på Clarion hotell, vi ska få höra om deras marknadsföringsarbete. Blir nog bra.
Dagne började med möte på Karriär, sedan plugg 2 timmar, skriver på "kunddagboken" som ska vara klar på fredag. Sedan föreläsning 3 timmar och nu som sagt studiebesök.
Efter det väntar roligheter, jag ska få min födelsedagspresent av mina två bästaste flickor, en överraskning!
Jag ska sitta reda runt halv 6 i min soffa och så ska jag väl antagligen bli upphämtad för hemlig destination. Mycket spännande!
Hade varit skönt att sova en timme innan då det bara blev 5 timmars sömn inatt, men sova kan man göra när man går i pension.. ;)

Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0