fram och tillbaka..

Känns som jag aldrig är hemma nuförtiden, far och flyger fram och tillbaka. Två helger i rad har jag varit ner till Gävle (mycket trevligt!!) och nu blir det Jönköping denna helgen. Gruvar mig lite för den långa bilresan från Jämtland till Småland, men det ska nog gå fint när man har bra musik i lurarna och en hel massa trevliga böcker (och tyvärr några skolböcker..)
Anledningen till helgens resa är att gå på bröllop och det ska bli hemskt roligt. Dessutom kommer min syster som nyligen flyttat till Olso dit, så det blir garanterat en bra helg!
Vad har ni för planer för helgen då? Visst är det lyxigt när det dyker upp lite extra helgdagar såhär så man kan få lite långledigt!
Nu ska jag som sagt iväg och utforska Jönköping, har aldrig varit där förut så det blir spännande!



Såhär ser tydligen staden ut iaf, hittade den här bilden på http://gpsmission.com/media/2592088.jpg
Puss på er, ha det fint! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0