Sommarfavoriter!

En kall, lång, mörk vinter har gjort att rekordmånga redan har bokat sina sommarresor.
Efter toppnoteringar i köldgrader och alla problem som varit med kollektivtrafik så längtar tydligen fler svenskar än vanligt till varmare breddgrader.
Favoriterna i sommar är som vanligt Grekland, med Kreta och Rhodos som populäraste destinationer och även Alanya i Turkiet är hett i sommar. Alanya har faktiskt ökat så mycket som 40 procent jämfört med förra året, och därmed går Turkiet om Spanien på listan över populära sommarresemål.
Vart ska ni semestra i sommar?


Bild från Lignano Sabbiadoro, Italien


Kommentarer
Postat av: betiel

Visst är dom :D

japp, jag ska resa till 2 olika länder, men har inte bestämt vilka det blir:D

2010-03-25 @ 20:04:56
URL: http://betielsworld.blogg.se/
Postat av: Danne

Haha...jag borde ha räknat ut att du pluggar turism. My bad. ;) Destinationsutvecklare låter grymt intressant! Vet inte vad det är, men det låter ballt! Exakt vad gör en sån? Säg till om du behöver en handyman för Mallis iaf. ;P



Jag fick absolut lika delar av två vitt skilda världar, inget man direkt sticker under stolen med. Tappade lite av min spanska i ungdomen, men fick snart tillbaka den igen...så nu är det flytande spanska för hela slanten. Riktigt gött, när man kan interagera med folket där nere utan problem. Man har så otroligt mycket att tjäna på det.



Ha en riktigt skön helg du med...efter tentan som kommer gå bra. ;) Ska hålla tummarna medan jag styr kosan upp mot huvudstaden.

2010-03-25 @ 22:22:59
URL: http://wordsofanutcase.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Ja sport är ju intressant men jag gillar nog att skriva om saker inom sport, nöje och andra saker också. Drömmen vore ju att skriva krönikor i någon tidning men det är svårt. Vad gör du annars då? :)

2010-03-26 @ 06:16:37
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Jenny <33

OOh va mysigt <3

2010-03-26 @ 14:46:50
URL: http://gulligagulleplutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0