som i en helt vanlig blogg

Nu ska jag prova något som jag nästan aldrig gjort förr i bloggen, skriva lite om mig själv och min vardag.. :P 
Så.. Min dag började med en lång, lugn, härlig frukost, då jag lyckades lösa HELA melodikrysset! (kanske med lite hjälp dock) Sedan städning, handling och fösterputsning till P3:s Tracks. Nu dax för en springtur och sedan är jag efterrättsansvarig vid kvällens middagstillställning. Hemmagjord jordgubbsglass med färsk frukt blir det, låter ganska smarrigt va!

Men ne, nu får det vara nog på personliga reflektioner.

Ikväll smäller det i Sydafrika - Nigeria mot Argentina. Lagerbäck mot Maradona. Vilka håller ni på?
Lagerbäck gör faktiskt sitt 6:e mästerskap, medan det blir första gången som förbundskapten för Maradona.
Jag tror att vi har en spännande match att se fram emot. Avspark 16.00, i svt1.
(Svt har faktiskt även gjort justeringar för att sänka ljudet på Vuvuzelorna och försökt filtrera så mycket det går utan att förstöra ljudet i övrigt. Bra där!)






Kommentarer
Postat av: Danne

Vilket jäkla antiklimax Argentinamatchen blev! Hade då fanimej räknat med liiite mer mål, på båda håll. Men nejdå. Ett sketet mål. Tur att man kunde trösta sig med mängder med tapas och San Miguel.



Finns förresten en massa rester i kylen, om du skyndar kan du få lite. ;)

2010-06-13 @ 21:27:27
URL: http://wordsofanutcase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0