slutspurt

nu ni, friends and family, nu har jag en härlig kaosartad packningsdag framför mig imorgon, sedan bär det iväg!
blir nämligen avfärd redan på torsdag då jag ska hinna med några stop och några avsked på vägen.
Men sedan, kl 06.00 lördag morgon så bär det iväg på riktigt!
En av de saker jag ser fram emot allra mest är konstigt nog inflygningen över Tenerife. Att flyga in över den ön, och särskilt nu när jag inte sett den på ett år, är en väldigt speciell känsla.
Att sedan kliva ur planet och mötas av värme och vajande palmer är förstås helt ok det med.. :)
Vad ska ni hitta på i sommar? blir det någon semester eller blir det bara en massa jobb? Hoppas alla får en underbar sommar iaf, och att solen och värmen kommer hit till Sverige också någon gång!

           

Kommentarer
Postat av: Danne

Nästa år kör vi då. Och om jag inte lyckas övertyga dig, så bjuder jag på resan. Eller åtminstone käk på en riktigt schysst restaurang högt upp på ett berg med utsikt över Palmabukten. ;)



On another note - nu får du lova att stay in touch. Annars blir jag ju tokledsen. =(

2010-06-15 @ 23:34:16
URL: http://wordsofanutcase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0