la playa

hej hopp, här kommer dagens teneriferapport! nu har jag varit ledig tva dagar, hur fint som helst. Igar hängde jag hela dagen med tva argentinska vänner, Flor och Andrea. Vi var pa fina el Duque-stranden och en sväng till el Medano. Pa kvällen blev det högklackat pa och nagra drinkar pa San Telmo. Dock var det rätt lite folk ute sa det blev inte sa mycket dansat. Men vi hade mysigt ända.
Idag gick jag ända bort till min favoritstrand, Las Vistas och en sväng i affärerna där runtomkring.
Just nu sitter jag här med brutala kaffe-cravings, maste nog ga upp till baren här pa hotellet som jag bor pa och se om dom gör ok kaffe! :)
sen blir det middag och sen ska jag nog faktiskt stanna inne och sova ikväll, sen blir det jobb kl 16 imorgon igen!

Pa väg hem fran stranden akte det plötsligt förbi ett gäng tutande bilar med folk som hängde ut och skrek, undrade vad dom hade för sig tills jag sag de Uruguyanska flaggorna dom viftade med - här är det lätt att fa reda pa hur fotbollsmatcherna slutat om man rakat missa det...

nu kaffe! :)

Kommentarer
Postat av: Natalyee

Det låter helt underbart! =)

Alltid drömt med att jobba inom hotell&turism! Riktigt underbart =))

Mjodå.. Vi fick ju avslag från migrationsverket, men vi har båda en ganska positiv attityd till det mesta, så vi tar oss fram genom andra vägar! =)

Längtar så till kos.. Kommer att bli så skönt att komma ifrån!! =D

Du får skriva massor därifrån nu så man kan hålla koll på dig ;)

Kram!!

2010-06-26 @ 20:00:47
URL: http://natalyee.blogg.se/
Postat av: Danne

Ja, näe, jag snubblade på den sidan med flygstolarna bara helt sådär. Ska tänka på det nästa gång, har ju liksom lite jobbiga stunder emellanåt...inte lätt att vara två meter lång och hundra kilo biff. ;)



Fortfarande ingen bil. Antar väl att fransoserna är lite långsamma med sina grejer. Damn them... =(



Fått nån skön solbränna än då, madame jag-sms'ar-och-gör-andra-avundsjuk?

2010-06-26 @ 22:47:57
URL: http://wordsofanutcase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0