ensam pa jobbet

sitter har i receptionen pa mitt hotell, helt ensam.. Danmark moter Japan ikvall i fotbollen, sa i stort sett alla danska gaster har gatt till restaurangen Den Glade Viking for att se matchen dar. Har nagra grabbar som spelar biljard i lobbyn bakom mig, ett alarm som piper emellanat samt forstas trafiken fran gatan.. Men i ovrigt ar det tyst och lugnt!
tror jag har lyckats felkoppla en gubbe tva ganger pa rad - forstar mig inte riktigt pa telefonen.. haha, men nu har har han inte ringt igen iaf.. :P
Ikvall ska jag gora bokforingen och kassorna helt sjalv innan jag slutar kl 12, HUR TUSAN SKA DET GA? hahaha fattar inte vad dom pysslar med har, satter nan som jobbat tre dagar pa en san uppgift. Det kan bli lite hur som helst med pengarna och siffrorna och allt ikvall kanner jag..
ar dessutom ansvarig for baren har ikvall, hur jag nu ska kunna vara i receptionen och i baren samtidigt.. skumt. 
Det var allt fran Tenerife idag, efter ikvall ar jag ledig i 2 dagar! :)

Kommentarer
Postat av: Danne

Vissa har det gott, ser jag... ;)



Här kommer Anderssons resetips för dagen.

http://www.aftonbladet.se/resa/flyg/article7362150.ab

2010-06-24 @ 21:32:52
URL: http://wordsofanutcase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0