wonderbara tenerife

Min utsikt idag under nâgra timmar pâ förmiddagen, beställer man nât i strandbaren (chiringuiton) pâ playa de toraviscas sâ fâr man ligga hur länge man vill och sola i deras härliga solstolar.. :)



Ikväll blir det middag ute med mina tvâ fina flickor Flor och Heidi, det var över ett âr sedan vi träffades alla tre! Sjukt vad mysigt det ska bli ikväll, antagligen middag pâ Sama Sama pâ San Telmo, det är pâ deras terass med havsutsikt som vi brukar hamna.

Här kommer tvâ bilder till frân mitt vackra Tenerife:

Hamnen i Los Cristianos



La fiesta de San Juan, här har eldfesten knappt kommit igâng än, bara lite eldar och lite folk, men senare under kvällen/natten var det helt proppat med folk pâ varenda strand pâ hela ön, glada människor som festade, dansade, ât, drack, badade och firade San Juan! Fantastisk fest!

Kommentarer
Postat av: Danne

Susanne är riktigt fuskig när hon lägger upp inlägg som dessa. I WANTS!!! ;)



Hoppas du kan ta emot MMS där nere i España, för då borde det ha kommit en bild på kärran till dig by now.



Hur har det gått med skurkarna? Lita aldrig på Guardia Civil...de är väl lika mycket skurkar de? ;) Usch...om min gammelfarfar hade hört mig, så hade han slaktat mig, gammal Guardia Civil som han är...haha.

2010-07-01 @ 22:39:25
URL: http://wordsofanutcase.blogg.se/
Postat av: Danne

Vardag - frukost, toabesök och vad som suger på tv. Inte stränder, mys, sol och allt annat underbart! ;)



Nu är det inte bara du som är osams med dendär telefonen...även jag är det. Haha. Men ja, du såg iaf...I loves it. I loves it big time.



Tror du verkligen att Guardia Civil vaktar för att hålla dig trygg? Inte för att det sitter en liten söt, blond tjej där? ;) Batong och pepparspray, sweetheart...säg bara till. xD

2010-07-02 @ 01:01:40
URL: http://wordsofanutcase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0