tröttis

idag var en seg dag, var uppe lite för sent - nattlig skypedejt - och det enda jag hann göra innan det var dax att laga mat, duscha och gâ till jobbet var att spendera 2 timmar vid poolen. Läser "flyga drake" just nu och den är faktiskt himla fin!
sitter pâ jobbet nu iaf, helt dött här ikväll. Igâr anlände nâgra VIP:s, som direktörn här var helt hispig för. Det är direktören för Thomas Cook Northern Europe som är här med sin familj. Dom har ett bono-kort med 100 % rabatt pâ allt pâ hela hotellet. SPA, restaurang, minimarket osv osv. Som att dom skulle behöva det.. :P
Min första kontakt med dem idag blev att jag inte kunde hjälpa dem att programera om sitt garageportskort som tydligen inte funkade. Jag har aldrig gjort det och ingen har nâgonsin visat mig hur man skulle göra, sâ vad annat kunde jag göra än att be dem parkera ute pâ gatan (som alla andra gäster fâr göra om dom hyr bil!!) och komma tillbaka imorgon. Dom verkade lagom nöjda över det.. (Sàklart är dom danskar!!)
Har suttit hela kvällen här och satt in sidor med välkomstmaterial i smâ pärmar som ska ligga pâ rummen. Gissa hur mânga rum vi har... Ja, precis, nâgra hundra.. :P

Sen en liten hälsning till dig herr Karlsson, res dig upp frân stolen och ta en liten motionsrunda, ok! :)

Imorrnbitti kl 07.15 ska jag pâ äventyr - berättar mer imorgon, kul ska det bli iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0