systeryster

min älskade lillasyster är i Schweiz, pâ festival, och det lâter sâ himla underbart! Jag älskar festivaler, den speciella lyckliga atmosfären som man bara kan känna pâ festivaler och förstâs, lyssna pâ en massa bra musik under bar himmel.
Jag tycker dom har gjort det bra som har klarat av första etappen iaf, sedan väntar tydligen Tyskland, Polen, Tjeckien och kanske Italien.
Jag jobbar pà härnere, efter snart 3 dagar ledigt sâ kliver jag in i receptionen igen i em kl 4 och jobbar sedan kväll hela helgen.. :/ Vilket betyder att jag kommer att stâ ensam i receptionen pâ söndag kväll och kolla pâ finalen i VM. Suck! Men om Spanien vinner sâ pâgâr ju iaf defenitivt festen fortfarande när jag slutar kl 12! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0