Hola bandola!

Lyckades fâ kassan att stämma sânär som pâ 10 cent idag! Bättre det än mina enorma differenser som jag lyckats med vissa andra dagar, hehe..
Idag har jag alltsâ jobbat morgon, 8 - 16, rätt skönt att ha hela kvällen ledig! Kl 19.20 blir jag upphämtad av heidi för att âka och se fotobollen som börjar 19.30, vi blir ett hyffsat gäng pâ 6-7 tjejer, alla med olika härkomst. det är lite det jag tycker är sâ roligt här, mixen av olika ¨människor och kulturer. älskar alla mina svenska vänner, och dom är jätteroliga och supertrevliga, men det blir ändâ nât speciellt här med den här mixen av folk.
Sâ, som sagt, fotboll och sen middag och kanske en drink, vi fâr se! Jobbar kl 8 imorrnbitti igen..

Sjukt btw att Brasilien âkte ut ur VM.. Men Holland var ju ett av mina förhandstips sâ jag mâste väl va ganska glad för det antar jag.

ne mina vänner, roligare än sâ blir det inte idag tyvärr, hoppas ni fâr en finfin helg! Här ska det vara 30 grader lördag och söndag, nästan skönt att man jobbar.. Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0