...

har just ätit en fantastiskt god skaldjurspasta här pâ hotellet, dock lite snabbt pâ stâende fot inne i diskrummet, men oj vad fint den satt ändâ.. )
Idag har jag inte gjort nâgonting förutom att pratat med Sverige pâ skype samt legat lite vid poolen. Nu jobbar jag och har 2 h och 20 min kvar innan jag fâr gâ hem och soooova! ser fram emot det.. :)
Imorrn däremot händer det grejer!
tänkte promenera till posten i Los Cristianos (fantastiskt att närmaste posten är pâ 30 min promenadavstând!?) för att köpa lämplig kartong för att skicka hem lite grejer. Efter det hem och sola lite innan jobbet 16.00-00.00. SEN blir det ârets födelsedagsfest! Det är min kollega frân Peru som fyller âr och ska ha fest pâ sin kompis bar/uteställe. Idag när vi möttes för att bytas av i receptionen stod han och planerade allt han skulle köpa in för att göra snittar och bâl. Hans kompis som äger baren ska även bjuda pâ tvâ stora Tiramisues, hoppas det finns nât kvar tills jag kommer!
Dessutom har födelsedagsbarnet bjudit in typ halva hotellet, framför allt alla dom lite yngre killarna som bor här.. :)
Väderrapporten här lovar max 31 grader, min 24 grader över helgen. Äääälskar vâra varma nätter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0