dött...

helt dött pâ hotellet idag... har tydligen varit likadant hela dagen, men nu under kvällen är det extremt. Inte en själ i receptionen. Sâ det är bara att försöka sysselsätta sig med annat. Typ dricka massa kaffe, och träna pâ att skumma mjölken ordentligt (vilket jag är jättedâlig pâ, nâgon som har nât trick?). Jag pysslar ocksâ med välkomstmaterialet, sitter och sätter in papper i pärmar och sâ skriver jag meningslösa blogginlägg.. ;)
Nu ska jag va ledig tvâ dagar, sen jobbar jag mân och tis och sen är jag ledig tvâ dagar igen. värsta semestern! :)
Sâ imorrn blir det poolen och sen ska jag och Natalia (roomien) gâ ner pâ stranden och äta en massa glass och sâ ska vi gâ till ett ställe som har en massa akvarium med hundratals hudätande fiskar i varje. Det kostar 6 euro att stoppa ner fötterna i deras akvarium, men dâ käkar fiskarna upp all död hud och förhârdnader och man gâr där ifrân med lena, mjuka babyfötter! :) lâter lite sjukt, men det ska bli rätt kul!
Men hörrni, jag hoppas allt är bra med er hemma, att solen lyser pâ er och att fisken nappar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0