dagens skörd..

IKEA var ju det stora mâlet för dagens tur till norra, men vi hann med en del andra inredningsbutiker ocksâ, samt förstâs lite lunch och glasspauser.. :) Flor handlade maaaassor med prylar, men det är klart, första egna lägenheten, man behöver ju verkligen ALLT!
Men vad roligt det var att gâ runt pà IKEA, det blir definitit en tur till Sundsvall pâ IKEA i höst!
iaf, när flor shoppade loss bland skärbrädor, toaborstar och durkslag sâ shoppade jag loss i den lilla svenska supermarketen som finns pâ IKEA. Fick med mig ett paket Ballerina, en pâse Ahlgrens bilar, en pâse smâ gifflar med kanel och en burk hjortronsylt! Den sista var en present till Natalia som aldrig har smakat det och jag tyckte hon skulle fâ prova skogens guld! 5,70 euro gick en burk multa lös pâ, men det fick det vara värt. Natalia är en av de bästa människor jag träffat.
Lite kul är att vággen inne i restaurangen pâ IKEA pryds av ett gigantiskt foto av lânga bryggan i Bjärred - ett exempel pâ Skandinavisk design.
Nu jobbar jag 16-00 hela helgen! Over and out, peace and love, godnatt och sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0