alejandro sanz

uuuh ikväll spelar Alejandro Sanz här pâ södra Teneriffa, oooj vad fint det hade varit att se det. Och inte att förglömma, ikväll är det presidenttalet pâ stortorget hemma i östersund. Om det är nâgot som är magiskt sâ är det att sjunga Jämtlandssângen tillsammans med 10 000 andra jämtar. nästa sommar stâr jag dä mitt i folkvimlet och skrâlar! :)
festen igâr blev mycket trevlig och mycket sen, idag sov jag tills jag blev tvungen att kliva upp och gâ och jobba. ännu en dag har passerat... Redan den 31 juli, är inte det ganska sjukt? Mindre än en mânad kvar pâ jobbet (jobbar nog sista dagen den 29 aug) och sen en veckas Italien-semester och sen HEM! Fint ska det bli! :)
Ha en bra lördagkväll, och en skön lugn söndag!
JAg ska nog pâ nân städdag pâ stranden imorrn, man ska tydligen fâ gratis mat efterât om man hjälper till, hehe..



Här tillbringar jag kvällen (pâ jobbet i receptionen med andra ord, och inte i poolen..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0