Vagabond

Idag har vi suttit i pyamas och spelat det nya Vagabondspelet som syster fick i julklapp. Det är alltså ett frågespel med rese/geografi-frågor: verkligen ett spel som går hem hos min resgalna familj! :)
Syrran kom sist, det känns som det viktigaste, sedan spelar det inte så stor roll vem som vann, hehe...

Julafton var iallafall kanonmysig, lugn och skön, god mat och fina klappar till alla. Nu har jag nyss skjutsat hem syrran till Åre, massor med snö och snörök så man fick nästan krypa fram längs vägen för att kunna se nåt (jag är dessutom alltid lite rädd för framskuttande älgar när jag kör på vintern) så det tog en stund.

Men nu är jag hemma och ska strax mysa upp mig i soffan med en irish coffee och boken Da Vinci koden som jag väl är typ den enda i Sverige som inte har läst än.

God fortsättning alla fina människor!

 

                      

Kommentarer
Postat av: Danne

Här kommer en lite sen julklapp från mig till dig... ;-)



http://www.unusualhotelsoftheworld.com/

2010-12-26 @ 10:28:20
URL: http://wordsofanutcase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0