Hemma efter semestern!

Japp mina vänner, nu är jag tillbaka igen! Jag har haft en alldeles uuundeeerbaaar vecka på den lilla ön Sal i ö-republiken Kap Verde. Vita stränder, turkost hav och runt 30 grader i luften..
Jag har givetvis tagit mängder med bilder och de allra bästa kommer att dyka upp här lite allteftersom!

Tyvärr bor jag ju i Parasitstaden Östersund, så jag har parasiter som kravlar runt i magen och ger mig kramp och diverse andra krämpor och symptom och så måste jag hålla på och jäklas och koka allt vatten jag dricker... Drygt... Nästan som om jag vore kvar i Afrika.. :P

Men nu måste jag bita ihop och springa iväg på ett möte, har ju förstås missat en del när jag bara smet iväg så här från allt i en vecka.

Som sagt, bilder från varma, vackra Kap Verde dyker upp inom kort! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0