waaazzuuuup?

Jag fick sista helgen ledig! detta betyder att jag jobbar mån- fre och sen är det sluuuuuut. Detta betyder även att jag kan använda helgen till packning och avsked. Jag är inbjuden på festligheter i La Laguna på fredag av en kompis som bor i Santa Cruz. Det betyder att dom skulle komma ner och hämta mig på fredagkväll, fest i La Laguna på natten och sen hem till söder lördag morgon... låter lite jobbigt, men skulle säkert vara kul. Har ju aldrig provat på student-utelivet i La Laguna.
Men i övrigt då.. fyllisarna som jag skrev om igår hittar på spännande saker varje dag, igår satt den ena och drack i hissen, vilken vissa andra gäster tyckte va lite besvärande..
Idag kom två polska gäster som hade hyrt en bil och berättade att dom parkerat så pass dåligt att bilen försvunnit.. hehe, det betyder alltså att polisen och "gruan" har kommit och forslat bort bilen. Jag fick ringa lokala polisen som i sin tur ringde bärgningsbilsfirman, och sen fick gästerna gå dit för att försöka lösa ut bilen - till en kostnad av ca 100 euro.
Det enda lilla problemet var att bärgningsfirman ville ha legetimation och pengar kontant på en gång, och det polska paret hade allt sånt inlåst i kassaskåpet på sitt rum och nyckeln till det låg i bilen, hehe, så krångligt det kan bli va.. :P
Nu ska jag jobba 3 timmar till och sen ska jag hem och sooova.. ända till klockan ringer 06.50 imorrn.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0