varmt!!

Tenerife är just nu jättevarmt, vi har haft flera dagar i sträck med runt 35 grader, på vissa håll up mot 45 grader. Men imorgon ska det bli lite kyligare och kanske till och med regna lite, så det är skönt.
Igår var jag ute med tjejerna, så imorse tog jag sovmorgon och sen lunchade jag med Heidi, Flor och Natalia innan jag började jobba kl 4.
Ikväll är jag inbjuden till en fest på en båt, men eftersom jag slutar kl 12 så är det nog tyvärr lite sent att gå dit då. Det blir nog raka vägen hem och sen upp tidigt för att ligga några timmar vid poolen imorgon (om det inte regnar förstås)
Hittills på jobbet idag har jag försökt boka flygbiljetter till några Italienare samt druckit kaffe med Nina i SPAt, ganska lugnt med andra ord.. :) Men vi får se vad kvällen bjuder på, man vet aldrig vad som kan inträffa eftersom typ hela hotellet styrs från receptionen..
Har bokat hemresa förresten! 9 Sep lämnar jag Italien för att flyga hem till Sverige, är i Sthlm på kvällen och tar nattåget till Jämtland. Kvällen den 10e har vi sittning med Turismprogrammet och SportTech tillsammans, så det känns bra att hinna hem till den! Ses då friends and family! :)

Hälsning härifrån:

http://www.google.se/maps?q=tenerife&lci=com.panoramio.all&iwloc=lyrftr:com.panoramio.all,4700820447010999218,28.050470,-16.712608&ll=28.050470,-16.712608&z=9&ei=INZmTL72O6KJOOnKuLkF&sa=X&oi=geocode_result&ct=photo-link&cd=5&resnum=1&ved=0CCIQ8wEoBDAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0