näst sista dagen!

oj, fyra dagar sedan jag skrev nåt? sorry.. :P
vad har hänt sen sist? vi har hittat ett kalasbra pizzaställe- italienska underbara pizzor som kostar 1,5 euro / slice,
vilket betyder att man behóver inte sitta och trycka i sig en hel enorm pizza med samma fyllning på hela utan här kan man köpa typ 3 bitar av olika, suveränt. :)
Förutom det så har jag hängt mycket med Natalia som jag kommer sakna så mycket.. Vi ska ha en avskeds/födelsedagfest på söndag som kommer bli episk, det känner jag på mig!

Sitter just nu på jobbet, slutar klockan 12 ikväll och sen är det bara imorgonkväll kvar och sen är det SLUT på jobb för i sommar, så skönt!

Klockan 14.20 på måndag lyfter sedan planet från norra flygplatsen som ska ta mig till Venedig via Barcelona. Synd jag inte har minst 6 timmar på flygplatsen i Barcelona, för då hade jag åkt in till centrum och kikat på staden!

Men nu ska jag ta och försöka få någon från restaurangen att komma upp med min mat, jag får ju inte lämna receptionen när jag är här själv...

Dagens bild är ifrån den lilla mysiga byn Garachico!

Kommentarer
Postat av: Danne

Jag kan ta en trip-report för dig från Barcelona, när jag åker ner den 2/10. ;-)

2010-08-27 @ 00:57:32
URL: http://wordsofanutcase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0