klapperliklapp

Det luktar hårspray och parfym och det låter från hårtorkar, klackar som klapprar mot golvet och Maná på högsta volym på en dator.
Med andra ord så håller tre tjejer på att göra sig i ordning för att gå på fest! :)
Vi ska svänga förbi Cosas Ricas, ett argentinsk/danskt café på vägen för att hämta upp Natalias superargentinska tårta som hon beställt där. En tårta som givetvis har en huvudingridiens - Dulce de Leche, som jag inte ens vet om vi har någon svensk motsvarighet till, men som alla argentinare är galna i.
Antonio som äger baren där vi ska ha våran fest, han fixar allt - handlar kött och är grillmästare, fixar sallad och tillbehör och såser, så jag och Natalia som står för kalaset, vi behöver bara dyka upp.. Bra ordnat tycker vi själva! :)
Nu är min sista biljett bokad, tåget som ska ta mig från Arlanda och hem till Östersund, och tro mig att det ska bli skönt att komma hem!
Idag har jag förresten kollat upp tåg mellan Latisana och Bologna i Italien också, blir kanske ett litet besök på en Blink 182 konsert där den 4e.. hehe, lite galet men hemskt kul.
Hoppas ni får en trevlig kväll, för det ska vi ha!
Imorrn flyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyger jag!
(enormt tack för biljetthjälpen papps!)




Kommentarer
Postat av: Danne

Dulce de leche...är inte det nån typ av kondenserad mjölk? Ska nog allt finnas att finna här. Och ÅH, så gott det är i kaffe!

2010-08-30 @ 22:26:35
URL: http://wordsofanutcase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0