aaaaj tandvärk!

Lite mer gäster pâ hotellet nu, vilket är kul för dâ blir det lite mer att göra förstâs och inte bara att sitta av tiden pâ jobbet, bokade ett lass utflykter igâr, mkt bra dâ vi ju fâr kommission pâ de utflykter vi bokar. I övrigt har jag gâtt och lyckats bli förkyld (luftkonditioneringen i receptionen) samt att jag har taaaandvärk.. shit det här finns ju inte, ska jag gâ runt och ha sâ här ont tills jag kommer hem till Sverige, om ca 1 mânad? för jag vägrar gà till tandläkaren här och betala astonomiska summor, det har inte en liten stackars student râd med. Suck. Jag härdar!
eh ja, det var väl min rapport här ifrân, i övrigt har det inte hänt sâ mycket nämligen. funderar pâ en timme vid poolen nu innan jag vandrar mot jobbet, kan man svetta ut en förkylning? 
Ja, jag ska kanske fâ en ansiktsbehandling idag pâ jobbet, innan jag börjar jobba förstâs, min SPA kompis skulle kolla om hon hade tid. Sweeet! :)
Imorrn vandrar jag till posten för att betala de förhatliga 32 eurona och sâ fâr jag det där lilla paketet med grejer skickat iaf. Suck igen.
See u later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0