Förändring

Hej vänner!

Så efter nästan 5 månader på sjukhuset är det dags att vandra vidare. Nya äventyr i form av ett nytt, spännande jobb väntar. Den 29 maj blir min sista dag som medicinsk tolk och några dagar senare kliver jag in i rollen som receptionschef på ett stort, fint hotell där jag jobbat förut. Det blir en ordentlig utmaning och jag kommer att lära mig mycket, men det kommer även att innebära väldigt många fler timmar jobb i veckan än på sjukhuset misstänker jag...

Trots att jag har trivts väldigt bra på sjukhuset så är jag glad för möjligheten att närma mig turistbranschen lite mer igen. Det är ju trots allt den jag är utbildad inom! Jag lovar er uppdateringar längre fram om hur jobbet som receptionschef är, om jag nu har någon ork och kraft kvar över till att blogga när jag kommer hem på kvällarna.. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0