Sneak peek från terassen

Det tar sig i brasan som man brukar säga hemma i Sverige! Jordgubbarna har växt till sig, persiljan vajjar i vinden och basilikan har vi redan hunnit krydda flera maträtter med! Förutom de ätbara sakerna så verkar blommorna överlag må himla bra. Jag bara älskar min lavendel för övrigt...











Utöver denna statusuppdatering över mina växters utveckling och framsteg så har jag inte så mkt kul att bjussa på. Jag jobbar, gymmar och försöker träffa Manu lite däremellan. Igår tog vi en lång kvällspromenad längs havet i Los Cristianos och nu märks det att kvällarna börjar bli varmare. Sommaren är på ingång!

PS. Har ni inte redan läst "Analfabeten som kunde räkna" så gör det! Tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0