Udine, köpcenter, kaffe och bingo

Igår blev det en sväng till Udine igen, för att hämta upp den dator vi lämnade in där på lagning förra veckan. Dessutom blev det några timmar på det stora köpcentret strax utanför stan. Jag hann få med mig en reatop från Zara, men sedan tröt faktiskt motivationen (!). Grabbarna försvann till bingo(!)hallen där de spenderade runt 50 euro var (förlorade med andra ord). Vilka 25åringar spelar bingo?? Jag träffade Rosanna, min fd kollega som bor i Udine och drack kaffe och snackade strunt, något vi gör väldigt bra ihop. :)

Idag är det lite disigt så jag skäms inte alls över min sovmorgon. Ska strax försöka sno ihop en lunch av det lilla som finns hemma, har tänkt vägra köpa hem mer mat denna sista vecka, men det börjar bli svårt redan nu.. haha.
Ha det gött vänner, vi ses alldeles snart!

Kommentarer
Postat av: michaela

ja jag åker snart dit :D det är mitt favoritställe! min familj har en lägenhet i los christianos. när jag var nyfödd så bodde min familj där gansak mycket men nu åker vi bara dit under sommrarna och så ;) visst sak jag hälsa från dig

2011-09-04 @ 17:18:31
URL: http://acuario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0