dog på soffan..

Oj jag bara slockande på soffan när jag kom hem för en timme sedan, dessa dagar börjar ta ut sin rätt.
Idag insåg jag att det var inte det lättaste att hitta likadana kläder till 5 tjejer i olika storlekar; som alla var nöjda och bekväma med...

Nu ska jag laga lite snabb middag och sen ska jag nog fortsätta slappa på soffan en timme eller två, sedan måste jag göra lite nytta.

Men vet ni vad? Nu är det helg! :)

På lördag invigs Vinterparken här i Östersund, det ska bli mysigt! Tror jag har råkat bli kattvakt förresten, kan bli intressant.. Men trevlig på er! Over and out!


Kommentarer
Postat av: Martinfanny

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2012-07-12 @ 08:52:27
URL: http://martinfanny.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0