jag är en skam..

..för bloggvärlden! Men det händer så mycket annat spännande nu så då blir tyvärr lilla bloggen lite eftersatt! :/
Nyaste nyheten är att jag har fått sommarjobb! Och inte vilket sommarjobb som helst, utan i hotellreceptionen på ett nyrenoverat Vinghotell på södra Teneriffa. Så fantastiskt fint det ska bli att få komma "hem" snart igen.
Funderingarna nu handlar väl mest om att jag hoppas att vissa människor här hemma inte hinner glömma bort mig under de månader som jag är där.. Men en sån här chans kan man ju bara inte tacka nej till! :)

Nu kommer några vackra bilder från min ö! All cred till min fina, talangfulla och mycket saknade lillasyster för dessa bilder! Puss på er, hoppas ni har en fin dag i solen!






Kommentarer
Postat av: Natalyee

oooj!!! Underbart!! :D

Låter helt enkelt.. underbart :))

2010-05-13 @ 14:57:04
URL: http://natalyee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0