förfall

hej svej! ursäkta dâlig uppdatering men jag och min Peruanska kollega samt tre engelska gäster pâ hotellet har haft lite fór roligt sista dagarna för att jag skulle haft tid och ork att sitta vid datorn! :)
nu har engelsmännen âkt hem (och faktiskt lämnat en mycket mer positiv bild av engelsmän i mitt huvud än vad jag hade förut, de här var tre grymt trevliga, välutbildade och artiga grabbar- trots sin ringa âlder.) Dessutom tror jag dom hade helt gryyymt med pengar, men trots det var dom inte dryga eller "översittiga", haha min svenska blir värre för varje dag, suck. För mycket spanska och engelska, inte bra detta... :P
Men tur man snart är hemma pâ universitetet igen sâ man inte förfaller totalt!
Nu ska jag ha en väldigt lugn kväll, kurera mig lite dâ jag börjar bli lite smâsjuk (jobba i en luftkonditionerad reception hela dagarna..) och sâ ska jag sooova, helst minst 10 timma! Aaaah! Gonatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0