Hälsning från sköna ön

 
 
 
Hej på er vänner!
 
Det är verkligen jättekul att se att ni är så många som är inne här och läser fast jag är så dålig på att uppdatera!
 
Vad händer här på Teneriffa? Jo vi har fortfarande rätt kallt tyvärr, ovanligt kallt faktiskt. Gästerna tycker att det är lite tråkigt vilket jag kan förstå, men vi som bor här tycker det är lite skönt för vi vet ju att snart kommer värmen och sedan kommer det ju vara varmt ända till november/december igen. Men vet ni? Jag badade faktistkt i havet för en vecka sedan och det var helt fantastiskt skönt. Det betyder att det inte kan vara under 20 grader för det var riktigt riktigt härligt och jag är egentligen en badkruka!
 
I förrgår regnade det till och med på oss, och med den här kylan innebär det att det kom som snö uppe på Teide och jag vill så gärna åka upp innan det hinner tina bort, vi får se om jag får tid att känna på snön i år innan den försvinner!
 
Nu ska jag vara ledig i två hela dagar, underbaaaart! Det är dags för lite te här i soffan och så ska jag sätta igång "Bron" som jag fick i julklapp hemifrån! Vilken härlig början på ledigheten!
 
 
Bilderna idag är tyvärr inte mina egna utan helt fräckt googlade och kopierade! Så får det bli ibland, haha!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0