måndag...

Måndag betyder alltid massor med jobb efter helgen som vanligtvis är rätt lugn. Imorgon har vi dessutom jättemycket ankommande och typiskt nog landar i stort sett alla skandinaviska flygen samma tid imorgon - vilket betyder att de kommer rasa in på hotellet i en enda gigantisk grupp som ska checka in allihopa samtidigt... Åh vad jag älskar ankomstdagar.... Om en halvtimme kör jag och Cesare upp till norra flygplatsen o hämtar Manu som kommer hem från semestern. Har nästan varit lite som en semester för mig med när han varit borta, hehe! Hunnit med att träffa vänner jag inte träffar så ofta och bestämma exakt allting själv under två veckor. Men nu är det slut på lugnet.. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0