Säg är det konstigt att man längtar bort nån gång?

J*dra skitdag!!!! Jag har inte hunnit sätta mig ner ens en minut för att vila huvudet eller äta en macka, dagen har gått i ett och innehållit det ena tunga fallet efter det andra. Suuuuuck! Men nu är jag hemma och roar mig med att kolla på bilder från vår senaste resa..... lugn och ro och inga tankar på jobb; just nu skulle jag göra mycket för att transporteras tillbaka till en liten ö i havet utanför Panama.
 
 
 
 
 
 
 
 
Alla bilder är tagna på Bocas del Toro- öarna i Panama i november, vackert, varmt och mycket mysigt....

Kommentarer
Postat av: Tess

Usch o fy för skitdagar, men jag blev glad iaf när du ringde idag.
Skickar en kram med förhoppning om en bättre morgondag.

2014-03-08 @ 04:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0