Vad jag kommer att gråta...

I början av augusti är jag inbjuden till en tillställning som jag redan vet kommer att bli helt fantastisk, något att minnas för evigt. Min bästa väns bröllop. Tänk att hon, världens bästa tjej, ska bli fru, att hon snart ska få fira dagen då hon och hennes Fredrik knyter kärlekens band. Att jag lyckats kirra biljetter och faktiskt kan konfirmera atr jag kommer att vara på plats, att tillsammans med alla de andra bästa vännerna få vara med när de här två underbara människorna säger ja till varandra. Det är stort och jag vet att jag kommer att gråta floder.



Det är väl ganska uppenbart att de här två kommer få ett roligt och innehållsrikt liv tillsammans!

För mig är det ju extra toppen att jag förutom att få bevittna bröllopet även får chansen att träffa alla de bästa tjejerna på ett å samma ställe och hänga och skratta och gråta i dagarna tre! Vad kan jag säga mer än att jag längtar?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0