Reseminnen Centralamerika

 
Cykeltur på Bocas del Toro, en liten ögrupp utanför Panamas nordöstra kust.
 
 
Solnedgång i Cancun, Mexico. Den staden kan ha den allra vitaste stranden jag någonsin sett!
 
 
En av alla härliga och mysiga platser vi besökte i Costa Rica: Puerto Viejo de Talamanca
 
 
Även denna bild är från Puerto Viejo i Costa Rica, vårt sista stopp innan vi fortsatte upp mot Mexico.
 
 
Sista stoppet på resan var Cuba. På bilden ser ni El Malecón; vägen som löper längs havet i Havanna och binder samman Habana Vieja med Habana nueva (gamla Havanna och nya Havanna).
 
Nu när vi äntligen fått internet i lägenheten har jag plockat fram min dator som legat gömd och glömd i några månader. Därav har jag också börjat att så smått titta igenom bilderna från min och Manus resa i oktober/november, Jag bjussar på några glimtar idag, men det kommer fler framöver!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulla


Oh, så fina bilder! Men var stranden i Cancun verk-
ligen vitare än den på Aruba?

2014-01-04 @ 18:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0