Tapaskväll

Tog en middagsdejt med min kära Natalia ikväll. Det var välbehövligt att sitta ner i lugn o ro å snacka annat än jobb - även om det blev en del sånt med då hon förut jobbade på våran bokningsavdelning. Hon känner med andra ord hotellet o många av personalen. Vi åt tapas o drack vin på ett litet, aningen undangömt, ställe i Los Cristianos. Mycket trevligt o gott!



Imorgon kommer Natalias tvillingbror hit på semester från Argentina för att hälsa på henne för första gången sen hon ensam flyttade hit för 5 år sen. Dessutom är det första gången han reser till Europa! Stort! Han kommer för att stanna en månad så de ska försöka hinna se lite mer av Europa än bara lilla Teneriffa.

Nu har jag en dag kvar av mina 9 arbetsdagar i sträck och sen är jag ledig två. Ska bli så gruvligt gött! Manu är ledig en av dessa så då ska vi försöka hitta på nåt tillsammans. Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0