Ikeafynden

Glad påsk på er där hemma! Hoppas ni har haft en toppenpåsk hittills! Här är det så SJUKT mkt folk nu, människor o bilar överallt och helt omöjligt att hitta parkering.. Men de som vet säger att det alltid är så över påskveckan, så det är väl bara att stå ut :) Sedan får vi ju några veckor med lågsäsong här!
Jag har inte så mycket nya häftiga bilder så jag kan ju slänga upp lite bilder på mina IKEAköp från i måndags! Inget ashäftigt men det blev lite smågrejer till lghtn iallafall!











Som ni ser så fick jag med mig både nya tallrikar och nya kastruller. Äntligen! Dessutom blev det några tidningshållare, kökshanddukar och lite annat smått och gott!



Dessutom hanns det med det obligatoriska besöket i restaurangen och svenska-shoppen. Jag fikade räkmacka och köpte med mig både sill, kaviar och rabarbersaft hem! Fotade även den här coola detaljen i restaurangen:



Fotot som täcker hela väggen i IKEA-restaurangen föreställer ju långa bryggan "hemma" i Bjärred! Där jag har badat varje sommar hela min uppväxt! Blir lika glad och nostalgisk varje gång jag ser den underbara bilden!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0