Costa Rica - here we come!

 
 
 
Idag blir det några lånade bilder på Costa Rica, eftersom det nu verkligen börjar närma sig avfärd. Jag har aldrig varit där förut så det ska bli väldigt spännande. Vi flyger till huvudstaden San Jose och därefter är tanken att vi tar oss ut mot kusten, mot stranden och surfvågorna... Havet ska hålla en årlig stadig temperatur på 27 grader, precis så som jag gillar det och bästa vågperiod för surfare är mellan december  - april. Det betyder att vi kommer lite för tidigt, men för min del är det nog bara bra om det inte är så stora vågor!
 
Jag är extremt taggad då Costa Rica alltid varit ett av mina drömresemål, och den 2 oktober startar vår resa dit! Givetvis ska jag försöka blogga och uppdatera så mycket jag kan under vår 40-dagars semester, men tyvärr kan det nog hända att internetuppkopplingen kommer att vara lite begränsad där ute i bushen! :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0