Dykdag

Tyvärr, tyvärr är vi inte längre i Playa del Carmen utan vi är tillbaka i Cancún. Det sista jag gjorde i Playa Carmen var att dyka. I och med att det var länge sedan sist så startade vi dagen med att gå igenom lite grunder, dels lite teori och även praktik i poolen. Det är att rekommendera om det var ett tag sedan sist. Efter det var det dags för dagens två dyk från båt vilka båda gick jättebra och vi såg massor av fina fiskar. Det häftigaste tyckte jag var det stora stimmen med fiskar där hela gänget bara stod still och lät oss sakta glida förbi. Jag filmade massor med Manus Go Pro, men det får ni se en annan gång!



Manu fotade från stranden när vi gav oss iväg. Klart och härligt vatten i Mexico! Tyvärr var det någon som berättade att säsongen för Bull Sharks precis hade börjat, vilket gjorde mig lite nervös, och det var nog tur att vi inte såg någon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0