I väntan på orkanen...

Hej på er!
Efter en makalös och helt fantastisk femmil på svtplay har jag nu mumsat äggmackor med kaviar och gör mig redo för att gå till jobbet - för att möta alla bittra turister som kommer ställa mig till svars för att det är dåligt väder. Men vem är jag mot en väntande orkan liksom? Klockan 17 säger dom att den ska dra in över öarna och sedan väntar två dagar med stormvindar. Jag kan nästan tycka att det känns lite spännande, en lite udda sida av mig myser lite i tanken att det ska bli oväder. Men gud nåde om jag sa något sådant till gästerna på hotellet, de som kommit ner för en veckas sol och bad.
 
Här tex kan ni se hur grått och trist vi har det för tillfället, om det muntrar upp någon där hemma i kylan :)
Webcam Playa Las Vistas just nu
 
För övrigt funderar jag på att slå till på det här, vad tror ni, inte så pjåkigt va? :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0